Administrare
Optimizăm Tehnologia, Maximizăm Performanța!
Servicii Management
Serviciile noastre de management pentru Servere Dedicate și VPS oferă expertiză în instalare, configurare, optimizare și securizare a serverelor Linux. Aceste servicii, disponibile pentru clienți cu sau fără experiență în administrarea serverelor, pot fi externalizate pentru a economisi costuri. Chiar dacă implică multă muncă din partea administratorilor noștri experimentați, taxarea se face în funcție de timpul necesar pentru fiecare sarcină. Oferta noastră, care nu diferențiază între servere și VPS, include planuri pentru intervenții punctuale sau mentenanță periodică. Serviciile pot fi oferite și clienților cu servere în alte centre de date.
Beneficii pentru afacerea ta
- Monitorizare 24/7
- Management firewall
- Asistență tehnică permanentă
- Reinstalare OS
- Update-uri de securitate
- Monitorizare resurse
- Backup-uri remote
- Transparență costuri
Abonamente Lunare
PLAN:
Bronze
MANAGEMENT:
2 ore / lună
PRET:
99 € / lună
PLAN:
Silver
MANAGEMENT:
4 ore / lună
PRET:
179 € / lună
PLAN:
Gold
MANAGEMENT:
10 ore / lună
PRET:
449 € / lună
Intervenție Punctuală
PLAN:
Start-Up
INCLUDE:
2 ore
PRET:
99 € / o dată
PLAN:
Ad-hoc
PRET:
50 € / oră
Abonamente Lunare
Prin aceste planuri vă asigurăm un număr de ore pentru intervenții în fiecare lună.Toate serverele și serviciile care beneficiaza de acest plan au incluse servicii de monitorizare și intervenție proactiva 24×7.
Start-Up Plan
Conține ansamblul operațiunilor de configurare, optimizare și securizare realizate la achiziționarea unui server dedicat / VPS nou.
În cadrul acestui plan, vom realiza toate configurarile solicitate de dumneavoastră, vom instala și configura panoul de control solicitat, vom migra site-urile găzduite de pe un alt server, vom optimiza principalele servicii folosite în raport cu cerințele aplicațiilor instalate / site-urilor găzduite.
După realizarea tuturor operațiunilor agreate, vă vom sprijini pe parcursul primelor 2 săptămâni în identificarea și remedierea eventualelor probleme apărute.Ad-hoc Plan
Prin acest plan vă sprijinim în rezolvarea uneia sau mai multor probleme punctuale.
Tarifarea se face la ora de lucru (divizibil la 30 minute) conform planului Ad-hoc.
Beneficiarul unui pachet de management are dreptul sa primeasca asistenta pentru programele, aplicatiile si sistemele de operare mentionate in lista de mai jos. Sistemele de operare, programele si aplicatiile care nu se gasesc in acesta lista sunt clasificate ca fiind fara asistenta.
Veti primi asistenta tehnica pentru urmatoarele sisteme de operare:
- Red Hat Enterprise Linux, CentOS, Almalinux, Rocky Linux, Ubuntu, Debian
Veti primi asistenta tehnica pentru urmatoarele Control Paneluri:
- cPanel/WHM, Webmin, DirectAdmin
Veti beneficia de asistenta pentru urmatoarele aplicatii Linux:
- Linux Kernel si administrarea pachetelor suportate de distributia instalata
- Apache, Apache-SSL, Additional Apache Modules, Litespeed, Nginx
- PHP, PHP Additional Modules, Ruby si RoR, Perl, CPAN & Perl Modules
- Sendmail, Postfix, Exim, Qmail, Vpopmail, SpamAssassin & Anti-Virus
- ProFTPd, vsFTPd
- MySQL & MySQL Mirroring, MariaDB, PostGreSQL
- SSH, rSync, IpTables, CSF, APF Firewall, IPVS Load Balancing
- bind, PowerDNS Authoritative Server & Recursor, djbdns
- instalarea de aplicatii din lista cu configuratia standard;
- Upgrade-ul aplicatiilor intre versiuni minore;
- Schimbari de baza ale configuratiei aplicatiilor;
- Utilizarea de aplicatii Control Panel pentru efectuarea de schimbari sau update ale sistemului;
- Urmarirea problemelor cu ajutorul fisierelor „log”;
- Gasirea si remedierea problemelor de „load”;
- Update-ul regulilor de firewall;
- Instalarea certificatelor de securitate SSL;
- Restartarea serviciilor/aplicatiilor;
- Investigatii de urgenta in cazul unui „kernel panic”;
- Mutarea standard a unui server/site;
- Analiza in cazul unei probleme de sistem si recomandari;
- Compilari personalizate ale kernel-ului;
- Prevenire si combatere SPAM;
- Setari pentru performanta si optimizari generale;
- Analiza atacurilor virus;
- Verificarea si optimizarea parametrilor de securitate.
- Probleme de publicare a site-urilor web, de acces si de transfer;
- Probleme ale fisierelor sistem si de apelare;
- Configurari Apache (virtual hosts etc.);
- Accesul si utilizarea SSL;
- Server side includes (SSI);
- Utilizarea fisierului .htaccess (protejarea directorului etc);
- Interpretarea fisierului log sau rapoarte statistice;
- Probleme de primire/trimitere a mesajelor;
- Configurari ale serverului de mail;
- Configurari standard ale aplicatiei (client) de mail (ex. Outlook);
- Filtre si blocari de mesaje (masuri Anti-spam si anti-virus);
- Configurari Firewall sau blocari ale „hosts.deny”;
- Probleme de acces „Control panel”;
- Nume domeniu si DNS (inregistrari etc);
- Probleme legate de FTP si alte transferuri de fisiere;
- Probleme de executare a scripturilor CGI (fara programare);
- Probleme de executare a scripturilor Perl si PHP (fara depanare);
- Utilizarea de „CGI wrapppers” ca de exemplu suExec and CGIWrap;
- Probleme ale bazei de date (conexiuni, privilegii si tabele corupte);
- Shell access (SSH si Telnet);
- Permisiuni sau proprietati ale fisierelor sau grupurilor;
- Comenzi si utilitare comune;
- Restartari servicii (de ex. Web Server);
- Restaurari din backup-uri;
Asistenta tehnica nu acopera si nici nu poate acoperi aplicatiile proprietare ale beneficiarului sau alte aplicatii software achizitionate sau inchiriate de catre beneficiar de la terti. Concret, este vorba despre urmatoarele aspecte neacoperite de catre asistenta tehnica:
- Depanari PHP, Perl, ASP, JSP si alte probleme de programare;
- Probleme de programare care nu tin de configuratia serverului;
- Oricare alta problema nementionata in sectiunea „Probleme acoperite de asistenta”;
- Upgrade-ul, instalarea sau depanarea, programelelor si aplicatiilor considerate ca fiind fara asistenta;
Dumneavoastra, in calitate de Beneficiar, puteti face cerere de asistenta pentru programele si aplicatiile neincluse in lista de asistenta. Decizia de a raspunde sau nu cererii clientului va fi la latitudinea personalului nostru tehnic, care va raspunde comenzii. Daca personalul tehnic raspunde cererii, CHML Web Services in calitate de Furnizor nu va accepta nici o responsabilitate in ceea ce priveste rezultatul. Cerand/solicitand asistenta tehnica pentru programele si/sau aplicatiile neincluse in lista de asistenta intelegeti ca personalul tehnic s-ar putea sa nu dispuna de cunostinte corespunzatoare pentru a efectua serviciul corect si intr-un interval de timp rezonabil.
Furnizorul nu va avea nici o obligatie de a repara, reinstala sau corecta pagubele cauzate de echipa tehnica in incercarea de a raspunde cererilor pentru programele si aplicatiile neincluse in lista de asistenta. In plus, timpul alocat pentru a rezolva problemele cauzate de echipa noastra in incercarea de a raspunde cererilor legate de programele si aplicatiile neincluse in lista de asistenta va fi scazut din timpul alocat serviciul de asistenta tehnica sau va fi facturat separat.
Furnizorul poate oricand sa refuze sa raspunda cererilor privind asistenta pentru programele si aplicatiile neincluse in lista de asistenta.
ASISTENȚĂ
Întrebări Frecvente Administrare
Care sunt diferențele dintre planurile de management oferite?
Start-Up Plan este un serviciu unic care include configurarea, optimizarea și securizarea unui server dedicat sau VPS nou. Acesta include toate configurările solicitate de client, instalarea și configurarea panoului de control, migrarea site-urilor de pe un alt server și optimizarea serviciilor în funcție de cerințele aplicațiilor instalate. Ad-hoc Plan este un serviciu care oferă sprijin în rezolvarea problemelor punctuale, cu o taxă pe ora de lucru. Abonamentele lunare (Bronze, Silver, Gold) oferă un număr de ore de management incluse în fiecare lună.
Pentru ce tipuri de software și sisteme de operare voi primi asistență?
Asistența se acordă pentru o varietate de sisteme de operare, Control Panel-uri și aplicații Linux, printre care se numără Red Hat Enterprise Linux, CentOS, FreeBSD, Fedora, Debian, cPanel, Webmin, DirectAdmin, Apache, PHP, Sendmail, ProFTPd, MySQL, SSH și altele. De asemenea, asistența este oferită pentru diverse probleme și operațiuni, inclusiv instalarea de aplicații, actualizări, schimbări de configurație, monitorizarea problemelor prin fișiere log, remedierea problemelor de încărcare, actualizarea regulilor de firewall și instalarea certificatelor SSL.
Care sunt problemele care nu sunt acoperite de asistență?
Asistența tehnică nu acoperă problemele de programare care nu țin de configurarea serverului, precum depanările PHP, Perl, ASP, JSP și alte probleme de programare. De asemenea, nu sunt acoperite orice alte probleme care nu sunt menționate în secțiunea "Probleme acoperite de asistență" sau upgrade-ul, instalarea sau depanarea programelor și aplicațiilor considerate a fi fără asistență.